Všeobecné obchodné podmienky
Platné od: september 2019
spoločnosť: ProLife Agency s.r.o.
sídlo: Pekárska 23, 917 01 Trnava, SR
IČO: 51 902 729
zapísaná v obchodnom registri: Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro , vložka: 42887/T zastúpená: Roman Parák (konateľ)
webová stránka: www.prolifeagency.sk
e-mail: info@prolifeagency.sk
tel. č.: +421 911 465 425
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") spoločnosti ProLife Agency s.r.o. (ďalej len "predávajúci") upravujú v súlade s ustanoveniami občianskeho zákonníka (ďalej jen "občiansky zákonník") vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti s uzatvorením alebo na základe uzatvorenia zmluvy o poskytnutí poradenských služieb za účelom zamestnania a ubytovania (ďalej len "zmluva") medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len "kupujúci").
1.2. Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle uzatvoriť zmluvu s predávajúcim, je právnickou osobou či osobou, ktorá jedná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.
1.3. Tieto obchodné podmienky sa riadia podľa slovenského práva. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzavrieť v slovenskom jazyku.
1.5. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci priebežne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
2. Uzatvorenie zmluvy
2.1. Celá prezentácia služieb na webovej stránke predávajúceho umiestnenej na internetovej adrese www.prolifeagency.sk (ďalej len "webová stránka") nepredstavuje právne záväznú ponuku, ale nezáväzný online katalóg. Predávajúci nie je povinný uzatvoriť zmluvu ohľadom tejto služby.
2.2. Webová stránka predávajúceho obsahuje informácie o službách, a to vrátane uvedenia cien jednotlivých druhov služieb. Ceny služieb sú uvedené v eurách a sú uvádzané bez dane z pridanej hodnoty, nakoľko predávajúci nie je platcom DPH. Ceny služieb zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webovej stránke predávajúceho. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzavrieť zmluvu za individuálne zjednaných podmienok.
2.3. Pre objednanie služby kupujúci : - vyplní objednávkový formulár v elektronickej forme na webovej stránke predávajúceho alebo, - vyplní objednávkový formulár v písomnej forme v sídle predávajúceho alebo, - zašle vyplnený formulár v písomnej forme na poštovú adresu sídla predávajúceho.
2.4. Objednávkový formulár obsahuje predovšetkým informácie o: - službe, ktorú si kupujúci objednáva, - osobné údaje kupujúceho, - spôsobe úhrady ceny za službu, - údaje o požadovanom spôsobe dodania služby, - informácie spojené s nákladmi na dodanie služby(ďalej spoločne len ako "objednávka").
2.5. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že písomnosti doručované poštou alebo emailom sa považujú za doručené dňom prebratia poštovej zásielky alebo dňom potvrdenia prijatia emailu, najneskôr však v 10. deň po odoslaní.
2.6. Pred zaslaním objednávky predávajúcemu prostredníctvom objednávkového formulára na jeho webovej stránke je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho odhaliť a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní údajov do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Odoslať formulár".
2.7. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci bezodkladne po obdržaní objednávky toto obdržanie kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v objednávke (ďalej len "elektronická adresa kupujúceho"). Potvrdenie o prijatí objednávky sa nepovažuje za prijatie zmluvy.
2.8. Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).
2.9. Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká akceptovaním objednávky zo strany predávajúceho zaslaním potvrdenia o akceptovaní objednávky kupujúcemu elektronickou poštou na adresu elektronickej pošty kupujúceho.
2.10. Kupujúci súhlasí, že komunikácia v súvislosti so zmluvou sa môže uskutočňovať elektronicky. Náklady vzniknuté kupujúcemu (napr. náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám a nemá nárok na ich kompenzáciu zo strany predávajúceho.
3. Cena a platobné podmienky
3.1. Cenu za službu podľa zmluvy môže kupujúci uhradiť predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:
- v hotovosti v sídle predávajúceho na adrese: Pekárska 23, 917 01 Trnava, SR
- bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho vedený v: Tatra banka a.s., IBAN:SK9011000000002943061916, SWIFT: TATRSKBX (ďalej len "účet predávajúceho").
3.2. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho zálohu alebo inú podobnú platbu.
3.3. V prípade platby v hotovosti je cena splatná pri podpise zmluvy.
3.4. V prípade bezhotovostnej platby je cena splatná do troch (3) dní od uzavretia zmluvy. Kupujúci je povinný uhradiť cenu spoločne s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť cenu splnený v momente pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho.
3.5. Ak je to v obchodnom styku obvyklé alebo ak je tak stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, vystaví predávajúci ohľadom platieb vykonávaných na základe zmluvy kupujúcemu daňový doklad - faktúru, ktorú následne zašle v elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho. Predávajúci nie je platcom dane z pridanej hodnoty.
4. Odstúpenie od zmluvy
4.1. Kupujúci má v súlade s príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka právo od zmluvy odstúpiť. Odstúpenie od zmluvy môže kupujúci zaslať okrem iného na adresu sídla predávajúceho či na adresu elektronickej pošty predávajúceho: info@prolifeagency.sk.
4.2. V prípade, že predávajúci neposkytne dohodnutú službu, alebo ju poskytne iba v obmedzenom rozsahu, vráti zaplatenú cenu, alebo jej nespotrebovanú časť kupujúcemu.
4.3. V prípade odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým ich predávajúci od kupujúceho prijal.
4.4. V prípade, že je poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzavretá s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeku účinnosť a kupujúci je povinný vrátiť aj poskytnutý darček.
5. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán
5.1. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení občianskeho zákonníka.
5.2. Na webovej stránke www.prolifeagency.sk predávajúci používa odkazy na iné webové stránky. Predávajúci vyhlasuje, že nemá žiadny vplyv na štýl a obsah prepojených webových stránok. Predávajúci sa zároveň dištancuje od akéhokoľvek obsahu na všetkých prepojených webových stránkach a od preberania takéhoto obsahu ako svoje vlastné.
5.3. Majiteľom všetkých práv k fotografiám je ProLife Agency s.r.o., ich použitie bez predchádzajúceho výslovného súhlasu v písomnej forme je zakázané.
5.4. Vybavovanie sťažností zaisťuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy: info@prolifeagency.sk alebo písomne na adrese: Pekárska 23, 917 01 Trnava, SR. Informáciu o vybavení sťažnosti kupujúceho pošle predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho.
5.5. Orgánom dozoru, ktorému podliehajú niektoré z čiností predávajúceho (napr. ochrana spotrebiteľa), je Slovenská obchodná inšpekcia pre Trnavský kraj, https://www.soi.sk.
5.6. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov v súlade so zákonom o alternatívnom riešení sporov je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, bližšie informácie sú dostupné na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov vedenom Ministerstvom hospodárstva dostupnom na webovej stránke https://www.mhsr.sk/. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line dostupnú na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5.7. Pri riešení cezhraničných reklamácií a sporov je kontaktným miestom Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike, Mlynské nivy 4924/44A, 82715 Bratislava, internetová adresa: https://esc-sr.sk/.
5.8. Dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk.